Firma fair focus
Business / Business Services

Cloud telefonie

Cloud telefonie heeft mijn bedrijf naar een hoger plan getild. De afgelopen 14 jaar hebben we zoals vele andere bedrijven gewerkt met ISDN. Nu dat er is aangekondigd dat ISDN volledig gaat verdwijnen, was het tijd om over te stappen op een nieuwe manier van zakelijk telefoneren. Voordat we de overstap maakten naar een andere manier van zakelijk telefoneren hebben we een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Het resultaat van dat onderzoek hebben we zodoende kunnen meenemen in onze keuze voor ons nieuwe telefoniesysteem. Uit het onderzoek kwam naar voren dat veel klanten zich stoorden aan de matige bereikbaarheid van medewerkers. Klanten stonden te vaak in de wacht, of kregen helemaal geen gehoor. Sommige klanten overwogen zelfs om over te stappen naar onze concurrent als gevolg daarvan. Je moet nu eenmaal altijd bereikbaar zijn voor je klanten. Je voelt je als klant zijnde niet serieus genomen als je tijden in de wacht staat of als er helemaal niet wordt opgenomen. Cloud telefonie heeft hier een abrupt einde aan gemaakt. Cloud telefonie van De Nederlandse Provider heeft ervoor gezorgd dat we altijd bereikbaar zijn en dat klanten niet meer in de wacht hoeven te staan. Cloud telefonie heeft namelijk bepaalde toepassingen die deze euvels doen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Wanneer er wordt gebeld naar een bepaald toestel dat bezet is, dan wordt dit gesprek direct omgeleid naar een ander toestel of naar een mobiel nummer. We hebben zelfs gemerkt dat we er klanten hebben gekregen vanwege cloud telefonie.

De Nederlandse Provider

Cloud telefonie van De Nederlandse Provider biedt ontzettend veel voordelen. Met cloud telefonie maak je gebruik van VoIP. Je hoeft daarom geen nieuwe telefooncentrale aan te schaffen. De Nederlandse Provider beheert de centrale vanuit de cloud. Daarom heb je ook geen dure onderhoudscontracten meer nodig. Cloud telefonie van De Nederlandse Provider heeft enorm veel toepassingen, en is daarmee hypermodern. Daarbij bespaar je enorm op de gesprekskosten. Besparingen kunnen oplopen tot wel 70%.

Innovatief

Cloud telefonie van De Nederlandse Provider wordt door duizenden bedrijven gebruikt, en dat is niet voor niets. De Nederlandse Provider is innovatief en zeer klantvriendelijk. Naast cloud telefonie heeft De Nederlandse Provider nog veel meer te bieden. Op de website vind je hier alles over terug. Aarzel daarom niet en neem contact op. Cloud telefonie van De Nederlandse Provider is de nieuwe manier van zakelijk telefoneren.