Heb je vragen met betrekking tot je bankrekeningen? Of wil je graag een extra bankpas aanvragen? Waar je de hulp van ING ook voor nodig hebt, de medewerkers van de klantenservice staan klaar om je te helpen, met welke vraag dan ook. Of je nou een hele korte vraag hebt, of juist een uitgebreide vraag: het team van de ING bank helpt je graag verder. Neem contact op middels de weg die jij het fijnst vindt. Je kunt vanzelfsprekend advies vragen door telefonisch contact op te nemen, maar je kunt ook via andere manieren in contact komen met de klantenservice van de ING bank. Heb je er bijvoorbeeld wel eens aan gedacht om het webcare team aan te spreken via social media? De ING is actief op hun website, Facebook, Twitter, YouTube en hun eigen ING community. Zo kun je ook op een laagdrempelige manier contact opnemen met een medewerker van ING. Benieuwd hoe? Lees nog even verder en wij vertellen het je. De klantenservice gids van INGDe ING staat vermeld in de klantenservice gids. Dit is een online platform waarin alle gegevens van Nederlandse klantenservices worden verzameld. Denk hierbij aan informatie over actuele storingen, de bereikbaarheid, webcare, openingstijden en reviews. Neem direct een kijkje in de klantenservice gids van de ING: https://www.klantenservicegids.nl/bedrijf/ing-bank/ en je krijgt direct een overzicht te zien van de punten die zojuist zijn genoemd. Zo kun je direct een keuze maken en bepalen hoe je contact wil opnemen met de ING klantenservice. Achteraf kun je terugkomen naar de gids en een review achterlaten waarin je vertelt over je ervaringen. Hiermee help je andere klanten van de ING om een bewuste keuze te maken zodat ook zij verder geholpen kunnen worden. |